ŠKOLA

27.02.2013 10:30

Zdravííím, dneska byla po dlouhé době angličtina bez Amíků. Škoda!!! Začali jsme tedy tradičně programem, který si tentokrát pro nás připravil Honza. Jeho program navazoval na nedávnou předpověď konce světa, Honza mluvil o tom, že musíme být vždy připraveni na příchod Ježíše zpět na Zem: Můj druhý příchod bude připomínat dobu Noeho...A tak buďte připraveni, protože nevíte, kdy váš Pán přijde. Je jasné, že kdyby hospodář věděl, že v noci přijde zloděj, byl by vzhůru a zabránil by vloupání. Stejně i vy musíte být na můj příchod stále připraveni. Přijdu, kdy se toho nenadějete (Bible, Matoušovo evangelium 25/37-44).

Po té následovala konverzace. Mluvilo se na téma, které máte určitě všichni moc rádi =D ŠKOLA!!! Linda nám kladla otázky např.: Jaký je/byl tvůj oblíbený předmet? Na co se musíš do školy nejvíce učit? Jaký předmět nemáš rád?... Mě osobně toho ve škole moc nebaví. Jediný předmet na který se občas těším je angličtina, ale nemyslete si, že když mě baví, tak že jsem v ní dobrá =D. A jaký je váš nejoblíbenější předmet?

 

                                                                                                                                    Tak zase někdy příště!!! Lýda =D